NORMAH ZAINUL

Sexy Red Lips
#SegmenSelfieSakan: Jom Terjah
Sabtu, 6 September 2014 | September 06, 2014 | 5comments




Minta maaf semua sebab lama menghilang. Semalam terbaca satu komen di entry SBU part 4. Saya bukan sengaja tak update tapi lately busy. Dengan dugaan yang bertimpa-timpa. Apa boleh buat? Doa sahajalah :)

Okay ni nak cerita sikit. Semalam PKG telah datang ke PSS SEMEKAR sebab ada penilaian PSS cemerlang dan 4 al bukhari (satu kelas) terlibat dalam pemantauan tersebut sebagai pegawai penyelidik pustaka. 

Doa-doanya semoga PSS Semekar dapat melangkah jauh ke peringkat yang sepatutnya. Aamiin..
Nak tengok PSS SEMEKAR? Okay jom terjah





sebahagian daripada pencapaian PSS SEMEKAR


Rak buku

sejuta penghargaan
-aneka sumbangan daripada warga SMKK-

Okay habis cerita pasal PSS. Sekarang cerita pasal selfie pula ya. Orang PKG ada dalam bilik Cikgu tapi ami busy selfie. Hehehe :P  Okay Layan.

dua orang kakak jelitawan (Dari kiri: Fieza dan Yan) kita sedang merakaman detik indah bersama salah seorang tentera al Qassam :P 

Akak sado nie (fieza). Jangan maen-maen. Silap langkah, kau kena bom. :P 

Tinggi impian kawan aku seorang ni (miera). Nak jadi salah seorang tentera al-Qassam katanya. 

Muka semua penat je :P (dari kiri: Aina & Alya)

nampak tak aku diabaikan dekat situ? Aku tak ada pun time ni. Ceh :P
   Dari kiri: (abaikan kaki tu) Jieha, Nabiela, Yan, Liana & Erna 

Hah, ni baru aku and the geng :P Actually '&' dekat belakang board tu salah. Kerja last minutelah katakan. 
Dari kiri: Lin, (yg tengah-tengah tu sapa ek? Entah tak kenal) & Miera 

nilah jejaka idaman malaya kegilaan ramai (Farouq). haha berebut budak-budak ni. Apa pun tak boleh :P aku tak termasuk ek :D

Inilah kaki selfie tegar. Pabila Kak Gee, Nirza dan Liana bergabung :P

 peace no war. Mana-mana gambar mesti ada diaorang. Kaki selfie tegar. :P

love this pic so much. Kenangan manis bermula di sini. 
Duduk di hadapan: Alya, Ain,Kak Gee, Nirza, Fieza dan Liana
Berdiri dari kiri: Imran, Yan, Aina, Erna, Zul, Nabiela, Jieyha, Me, Miera, Eifa & Lin



Kak Gee bersama budak-budak 4 al Ghazali
Dari kiri: Anisa, Afyza, Kak Gee & Fahtin Amylia

Ni namanya tamak. Selfie sensorang :P (liana)


haha gambar ni tak boleh blah. Teringin nak jadi al Qassam kot :P (imran)

Gambar aku mesti terselit dekat belakang. Haha APTB :P
Kan aku dah cakap dia kegilaan ramai. Peminat merakamkan detik-detik bahagia dengan Farouq. Haha ayat nak sedap

saintis muda bernama Nurul Ain Izzaty Manap :D



Liana dikelilingi 2 orang jejaka :P (Ariep & Zul) Tak pepasal glamour dorang aku post gambar :P


erm baguslah selfie. Tugas dah jalankan? :P

sesi bersantai :P 
jieha: Cepatlah Kak gee, saya dah penat pose ni
Biela: Erm, saya rasa saya dah comel kot pose macam ni
Erna: Terbaik 
Yan: Ayu itu penting
Alyah: Berat pulak kepala aku
Liana: Kau apehal? Nak  gaduh? 

sesi selfie guna kamera depan :P


ni namanya candid. Tapi candidnya macam terover pulak :P

Setakat itu sahaja gambar yang boleh saya kongsikan. In Shaa Allah di masa akan datang, kita jumpa lagi. Sedang berusaha menyiapkan karya-karya yang berlambak-lambak tak siap. Pening+ serabut. Banyak lagi tak siap. 10/10 periksa. Wish me luck korang. Got to go. Assalamualaikum

ps: Ingat nak buat segmen and bagi hadiah. Tapi tunggu follower up 100 dulu. Baru nak buat. So dah baca kan? Tolong promote kat kengkawan. Nantikan segmen+hadiah itu nanti. :)








Older Post | Newer Post
Queen Of The Blog
Normah Zainul | 20 y/o | IPTA- somewhere in East Coast of Malaysia | Graduate soon | Love travel | Love history| Love writing | Love food

Quotes Of The Day
Writing is an exploration. You start from nothing and you learn as you go