Selasa, 31 Disember 2013

Cerpen: Cinta Debab & Keding

Posted by Normah Zainul at Selasa, Disember 31, 2013
Reactions: 
3 comments


“DEBAB kau nak pergi mana hah?” tanya  Erul sebaik kakiku melangkah ke pintu masuk kelas 4 Melur.

“Woi keding, kau ingat ni jalan mak bapak kau ke hah?” aku membalas kembali. Sudah tiba masanya aku melancarkan perang dingin bersamanya. Selama ini aku hanya berdiam diri sahaja sehingga dia menganggap aku lembap dan tungu serta tidak boleh berbuat apa-apa.

“Wah dah pandai melawan ya  kau sekarang. Kau tunggu je lah kat luar tu ek. Aku akan tunggu kat pintu. Biar kau tak boleh masuk. Haha” katanya disertai hilai tawa darinya serta kawan-kawan satu kepala. Sama nakal, sama gila!

 

Dunia Cik Writer Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea